אודותינו

דף הבית >> אודותינו

 

אתם מוזמנים לפתוח את שער הווילה ולהיכנס לאווירה כפרית ופסטורלית...

וילה אינטימית לאירועים פרטיים ועסקיים בסגנון כפרי ייחודי במרחק עשר דקות נסיעה מתל אביב. גן קסום ובו מרחבי דשא ירוקים, צמחייה מרהיבה ועצי פרי.

וילה גארדן הינה גן האירועים היחיד בישראל המשלב גן טבעי המוקף עצי פרי וצמחייה ירוקה ומרהיבה עם בריכת שחייה מפוארת !

בווילה גארדן בר עשיר הבנוי מעץ בעיצוב ייחודי המשתלב עם הצמחייה הירוקה.
גזיבו ייחודי המעוצב בסגנון כפרי ומאפשר לכם להיות בחלל ממוזג המשקיף אל הגן כולו. גולת הכותרת הייחודית לווילה גארדן הינה בריכת השחייה המפוארת אשר משקיפה אל הגן כולו.

חצר הווילה היא התגלמות הטבע בשיא תפארתו, העצים המשתקפים במי הבריכה והפסלים הייחודים המקיפים את הווילה כולה יוצרים תחושה כי הגעתם למקום בו תרצו לערוך את האירוע שלכם.

לווילה גארדן חניה צמודה ופרטית המספקת עד מאתיים מקומות חניה.

אם אתם עומדים לחגוג אירוע ומעוניינים בקונספט ייחודי ושונה באווירה של גן עדן ירוק - הגעתם למקום הנכון !

וילה גארדן מתאימה לאירועי חברה כגון ימי כיף, כנסים, מסיבות בריכה, ואירועים פרטיים כגון חתונות, בר ובת מצוות, בריתות, ימי הולדת ועוד...

צוות המנהלים והעובדים של וילה גארדן הינו צעיר, אנרגטי ומקורי, ויחד עם זאת בעל הכשרה וניסיון רב בתחום הפקת האירועים. בווילה גארדן  כל אירוע הוא עולם ומלואו, משאלה שמתגשמת. אנחנו מאושרים להציע לכם את שירותינו, להפיק עבורכם חוויה בלתי נשכחת, ולחגוג אתכם עד כלות הנשימה  באירוע שהוא כולו שלכם !

הנהלת וילה גארדן מספקת, מלבד השכרת הווילה לאירוע, מבחר של שירותים נלווים במגוון מחירים: שירותי קייטרינג, שירותי בר, שירותי מוסיקה והגברה, עיצוב האירוע, צילום ועוד המון אטרקציות שונות ומיוחדות...

שלב אחר שלב, אנו נלווה אתכם באופן אישי עד להתגשמות האירוע המוצלח שלכם ! 

שלכם,

צוות וילה גארדן

לפרטים: 03-5410686

 

 

אם חשקה נפשכם ב אירוע על חוף הים, אירוע פרטי או עסקי, אירועים בים אל מול השקיעה או על אירוע אחר נשמח לעמוד לרשותכם בהפקה מיוחדת על שפת הים.
או אם הנכם מעוניינים באירוע ב אולם אירועים בתל אביב ברשותינו אולם מעוצב ויוקרתי עבור אירועים של עד 120 איש.
ואם ברצונכם לצאת ל יום כיף, טיול או נופש נשמח לעמוד לרשותכם במגוון ימי כיף, טיולים ואטרקציות.

צרו קשר